Job 40 van 75


Report this listing

Solliciteren



Fleet & HR Assistant


Functie

Als Fleet & HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren en coördineren van het wagenpark aangevuld met wat HR gerelateerde taken.

Fleet Gerelateerde Taken (80%):

  • Opvolging en bijhouden van dossiers, met rapportage aan HR en Finance
  • Opvolging en archivering van korte- en langetermijnleasecontracten
  • Opvolging en archivering van verzekeringsdocumenten en -contracten voor bedrijfsauto's
  • Opvolging van nieuwe leaseaanvragen en het afsluiten van leasecontracten
  • Contact met verzekeringsmakelaar (contracten, schades...)
  • Verificatie en goedkeuring van inkomende facturen in samenwerking met de Financiële afdeling
  • Voorbereiding en bijwerking van verschillende rapportagetools

HR Gerelateerde Taken (20%):

  • Dagelijkse opvolging en registratie van de verloven van medewerkers (vakantie, ziekte, ...), in samenwerking met verschillende afdelingen
  • Bijhouden van HR-dossiers en -bestanden
  • Beheren van dossiers en juridische documenten voor externe partijen
  • Opvolging bij het loonadministratiebureau
  • Contact met verzekeringsmakelaar voor operationele kwesties met betrekking tot personeels- en groepsverzekeringen (contracten, schades, incidenten...)
  • Verificatie en goedkeuring van facturen
  • Beheren van verschillende rapportagetools
  • Ondersteuning van de HR-manager bij verschillende ad hoc projecten

Gezondheid & Veiligheid & Preventie (occasioneel):

  • Opvolging en bijhouden van dossiers, met rapportage aan HR en Preventie Adviseur
  • Opvolging van ziekte en arbeidsongevallen
  • Opvolging en planning van medische onderzoeken
  • Evaluatie van ergonomische kwesties

Bedrijfsprofiel:

Wil jij de drijvende kracht zijn achter de vlotte werking van ons wagenpark? Ben je een organisatietalent dat graag in een dynamische omgeving werkt? Dan is deze vacature van Fleet Assistant iets voor jou!

Onze klant is een internationale speler in de beveiligingsindustrie.

Jouw profiel

  • Minimaal een eerste ervaring in een gelijkaardige rol of adminsitratieve functie
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en oog voor detail
  • Sterke communicatieve vaardigheden en vermogen om effectief te schakelen tussen verschillende afdelingen
  • Kennis van fleet management en HR-processen is een pluspunt
  • Vloeiend in Nederlands, Frans en goede kennis van Engels

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • Een dynamische werkomgeving binnen een groeiend bedrijf
  • Uitdagende en afwisselende taken met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Competitief salaris en uitgebreid pakket aan extralegale voordelen
  • Voltijdse functie met mogelijkheid tot 1 dag thuiswerk
  • Internationale omgeving

Planet Group Interim is lid van Federgon | btw BE.0479.483.866| VG.904/BUO|W.INT.796 | BXL 20315-405-2022 1125

VG.904/BUO

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht